rada
M.
Dobrý den,můj dotaz se nejedná drog,ale myslím,že by jste mi mohli poradit.Měla jsem nechráněný styk a zjistila jsem,že tento člověk velmi střídá partnerky a má i nějaké ty zkušenosti s drogami,tak si chci nechat udělat raději test na aids.I kvůli tomu,že jsem se dočetla,že mezi příznaky je i prodělání lehčí chřipky po nakažení,což jsem prodělala,takže mám celkem strach.A tak se chci zeptat kam bych mohla na takové anonymní testy zajít,jsem z Prahy,kolik to stojí a po jak dlouhé době se to dá zjistit.Děkuji M.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, můžete si zdarma zavolat na tuto non-stop linku a zeptat se na vše, co se Vašeho dotazu týká: 800 800 980. Testy lze provést v Praze na těchto pracovištích : Dům Světla Malého 3 Praha 8 - Karlín tel : 800 800 980 Pondělí 16.00 - 19.00 Středa 9.00 - 12.00 bezplatně Sexuologický ústav VFN Apolinářská 4 Praha 2 tel : 224 968 231 čtvrtek 8.00 - 11.00 bezplatně AIDS centrum Bulovka ul. Budínova Praha 8 tel : 266 082 629 PO, ÚT, ČT, PÁ 7.00 - 12.00 ST 10.00 - 12.00 bezplatně ZÚ Kolín ( pracoviště Praha ) Dittrichova 17 Praha 2 tel : 224 914 966, 800 144 444 PO až PÁ 8.00 - 10.00 výsledky cca za 14 dní 350,- Kč výsledky do 24 hodin za 1.000,- Kč P.S. Tak Vám budu držet palce, ať Vám to dobře dopadne. A zbytečně nepanikařte předčasně, tu chřipku jste mohla mít ze stejných důvodů, jako ji má v tomto období spousta jiných lidí. Mějte se hezky. M.K.