syn
bezďa
Dobeý den, Ve Vaši odpovědi jste uvedla adresu poradny pro rodiče.Nemůžete nám zdělit bližší adresu poradny.Jsme z měsrečka Borohrádek,které je v blízkosti Hradce Králového,Týništi nad Orlicí,Kostelce nad Orlicí a nebo Holic v Čechách.Děkuji za brzkou odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, omlouvám se, zřejmně Váš syn v Praze pouze studoval a já to špatně pochopila. Napíši Vám kontakt na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog v Hradci Králové. Kontaktní centra zpavidla nabízí ve svých službách mimo jiné i bezplatné poradenství pro rodiče a Vy můžete tuto službu bez obav využít. Kontatní centrum LAXUS o.s. Říční 1252 - 3A Hradec Králové II. tel : 495 513 977 kontaktní osoba : Bc. Eva Krejcarová www.laxus.cz P.S. Můžete do Kontaktního centra přijít kdykoliv během provozní doby, je ale mnohem lepší si předem zavolat a dohodnout si termín první konzultace, pracovním má pak na Vás více času a nemusíte čekat. Tak držím palce, zatím se mějte hezky. M.K.