lecba
smaza
Jsem z Prahy ale nevím kde přesně je Vaše kontaktní centrum a potřeboval bych vědět i přibližný popis celého průběhu prvního sezení. Jaké osobní informace budete ode mne vyžadovat, zda-li bude informována má rodina(rád bych, aby se informace o léčbě k mé rodině nedostali). Omlouvám se za nedůvěru, ale jistě ji chápete. Děkuji Vám.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, nemusíte se omlouvat, Vaše nejistota je pochopitelná. Ani se ničeho nebojte, pokud jste dospělý, žádné informace se k Vaší rodině nedostanou. Tak jako jsou lékaři vázáni lékařským tajemstvím, stejně tak i terapeuti a sociální pracovníci jsou vázáni dodržováním etického kodexu soc.pracovníků a mlčenlivostí. Kdy a jak se to Vaše rodina dozví je na Vás a na Vašem rozhodnutí. Během prvního sezení se Vás pracovník K-centra zeptá na základní informace o Vás a o Vašem užívání, jak dlouho a jaké drogy užíváte, zda-li jste se již někdy léčil či jestli jste se o abstinenci pokoušel třeba sám apod.. Opravdu se ničeho nebojte, jde pouze o základní informace, které jsou zapotřebí k zprostředkování nástupu na detox. Vše další se řeší až po absolvování detoxifikace během samotného léčení. A bude jen na Vás, jak moc se léčbě otevřete a co budete ochotný sám pro sebe udělat. Ale nepředbíhejme událostem, prozatím si dojděte do Káčka a požádejte o pomoc při zprostředkování detoxu a následně léčby. Všechny služby Kontaktního centra jsou bezplatné. Každopádně si tam však nejdříve zatelefonujte, Káčko SANANIM se má v nejbližší době stěhovat do nových prostor, tak ať nedojde k nějakým nečekaným zmatkům. Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog o.s. SANANIM Osadní 2 Praha 7 - Holešovice tel : 283 872 186 e-mail : kacko@sananim.cz provozní doba : PO 13.00 - 20.00 ÚT 9.00 - 20.00 ST 9.00 - 20.00 ČT 9.00 - 20.00 PA 9.00 - 20.00 víkendy a svátky 13.00 - 20.00 P.S. Spojte se s nimi co nejdříve, někdy se musí s nástupem na detox i léčbu počkat, jelikož ne vždy jsou volná místa. Proto by bylo nejlepší zařizovat vše potřebné co nejdříve, aby jste byl zařazen do pořadníku. Budu Vám držet palce ať se Vám podaří brzy nastoupit a úspěšně dokončit léčbu. Mějte se hezky a když tak napište jak jste dopadl. Držte se. M.K.