Ewullinka15
Dobrý den vím že máte na práci tisíc více problémů,ale já s drogami problém nemám díky bohu,ale právě píši Knihu a Fetákovi měla by být taková poučná mno a potřebovala bych ověřené informace o pervitinu abYch tam nepsala nějaké hlouposti..Když neodpovíte nebudu se zlobit ale moc by mi to pomohlo..Předem moc Děkuji

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, pokusím se Vám dát pár doporučení: 1. Internetové zdroje http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=18 http://www.drogy.net/portal/ilegalni-drogy/ http://www.erowid.org/chemicals/meth/meth.shtml 2. - máte-li chuť, čas atd., můžete se do některého adiktologického zařízení sama podívat. Některá zařízení nabízejí i možnost stáže. Přímý kontakt s uživateli drog i odborníky je, myslím, nejlepší cesta jak získat konkrétní a reálné informace. Zde máte dva kontakty v Praze: http://sananim.cz/zarizeni-2-Kontaktni-centrum-%28KC%29/info.html http://www.dropin.cz/streetwork.shtml Adresář ostatních kontaktních center i mimo Prahu naleznete na www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci, zkuste si tam zavolat a domluvit se na stáži. A ještě doporučení na závěr, jistě to nemyslíte zle, ale používat slovo "feťák" k označení lidí, co berou pervitin či jiné drogy není úplně vpořádku. Je to vlastně docela hanlivý výraz, minimálně eticky nepřijatelný. Ať máte úspěch s knihou.