Džana
Dobrý den,moc děkuju za odpověd.Mate pravdu,navštívit psychiatra neni nic špatného,já ho teda navštívim.Byla bych moc ráda kdyby jste mi mohli vyhledat nějaké to zařízení nebo psychiatra.Mám Prahu trošku z ruky a kdybych tam měla dojíždět třeba častěji tak ja lepší to mít blíž k bydlišti. Jsem z Neratovic,okres.Mělník

Odpověděl:
Dobrý den, doporučila bych vám obrátit se na AT ambulanci MUDr. Hampla v Mělníce. Pokud by náhodou měli plno, mohou vás případně nasměrovat ke vhodnému kolegovi, který ordinuje někde poblíž, nebo zkuste ještě zvážit i tu Prahu, jak jsem psala minule. Konzultaci si telefonicky dohodněte raději co nejdříve, je zbytečné se takto trápit, když exisují možnosti s tím zkusit něco udělat. Držím palce, ať se to v novém roce obrátí a vrátí se vám radost ze života i ze sebe samé. Hodně štěstí. AT ambulance NsP, Bezručova 715, Mělník, 276 01 telefon: 315 670 511 MUDr. Karel Hampl, CSc.