syn
Bezďa
Dobrý den, náš syn se nešťastně zamiloval a dotyčná se s ním rozešla.To bylo v době kdy navštěvoval ČVUT v Praze asi před osmi lety.On začal mít psychické problémy,které začal řešit kouřením Marihuany.V průběhu let to vždy bylo jako na houpačce,jednou se choval celkem dobře a poté byly problémy.Vynechával svoje povinnosti atd.Ale stále kouřil Marihuanu.V posledním půl roce začal navštěvovat psychiatrické lékaře,ale žádnému neřek,že užívá drogu.Dnes je to tak,že je neustále ve svém pokoji a s nikým moc nemluví.Když tak že si něco udělá.Do zaměstnání nechce chodit,ikdyž mu vycházeli co nejvíce vstříc.Dělal elektro projektanta a rozpočtáře.Dluhů má jako kvítí. Nevíme s manželkou jak to řešit.Jsme oba na důchodě a máme ze všeho ohromný strach.Prosím,poraďte jak máme postupovat. Děkuji předem za radu. Petr

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, na tyto nelehké situace bohužel nejde jednoduše a jednoznačně odpovědět. Ale zmínil jste Prahu. Velice ráda bych Vám doporučila navštívit naši Poradnu pro rodiče, kde byste Vaši konkrétní situaci mohli podrobně rozebrat při osobní konzultaci a za pomoci odborníka našli nějaká vhodná řešení. Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké o.s.SANANIM Školská 30 Praha 1 tel : 739-268 527, 284 824 234 ( Mgr. Čtrnáctá ) e-mail : ctrnacta@sananim.cz provozní doba : PO až PA 9.00 - 19.00 Poradna se nachází v prostorách kavárny Cafe Therapy ( v její zadní části ). Všechny služby této poradny jsou bezplatné a můžete jich využít i zcela anonymně. Též je zde možnost setkat se i s dalšími rodiči a vzájemně si vymněnit zkušennosti, poradit si, podpořit se. Je zapotřebí si předem zavolat během provozní doby a dohodnout si termín první konzultace. Pokud máte obavy z následků dluhů, které si váš syn nadělal, můžete se obrátit na Právní poradnu A.N.O., která poskytuje bezplatné právní poradenství s souvislosti s drogovou problematikou. Určitě by bylo rozumné to příliš neodkládat, aby se předešlo případným exekucím. Kontakt na Právní poradnu A.N.O. naleznete na těchto stránkách v pravém sloupci, k osobní konzultaci je třeba se také dopředu telefonicky objednat. Tak Vám budu držet palce ať se situace u Vás brzo zlepší. Zatím se mějte hezky a v případě dalších dotazů se můžete na naši poradnu opět obrátit. M.K.