léčba
smaza
dobrý den. chtěl bych dobrovolně nastoupit léčbu. 14 let (s menšími přestávkami) užívání pervitinu, LSD...si vyžádalo své.... Nevím ale kde se toto a vše s tím spojené zařizuje, kam se mam obrátit a hlavně jestli se vůbec můžu na léčbu sám přihlásit. děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, gratuluji k velmi dobrému rozhodnutí, sám asi správně cítíte, že na pervitinu se vaše obtíže se vší pravděpodobností nezlepší. Na léčbu závislosti se samozřejmě můžete přihlást sám, nikdo jiný to za vás ani udělat nemůže:) Nejlepší bude, když se obrátíte na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, které je Vám nejblíže ( jestli nevíte kde Kontaktní centrum je, napište ještě jednou a uveďte větší města ve Vaší dostupnosti, zařízení Vám vyhledám ). Kontaktní centrum Vám pomůže zprostředkovat nástup na detox a následně i léčbu takového typu, která bude pro vás optimální a bude mít největší šance na úspěch. Věřím, že to zvládnete stejně jako řada jiných závislých, kterým se to povedlo. Zatím budu držet palce, mějte se hezky a ještě napište. M.K.