Arca
Sestra je z Prahy , tak mě prosím Vás poraďte kam by se měla obrátit, kde by si o tom všem mohla s někým popovídat a kde by jí poradili jak dál. Moc Vám děkuji,stašně mě to trápí a chci jí i jemu pomoc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, jestliže je sestra z Prahy, doporučila bych spojit se s tímto zařízením : Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké o.s. SANANIM Školská 30 Praha 1 tel : 739-268 527, 284 824 234 (Mgr.Čtrnáctá štěpánka) e-mail : ctrnacta@sananim.cz provozní doba : PO až PA 9.00 - 19.00 hod. P.S. všechny služby této Poradny jsou bezplatné a lze ich využít i zcela anonymně. Je zapotřebí si předem zavolat během provozní doby a dohodnout si termín první konzultace. Poradna se nachází v prostorách kavárny Cafe Therapy ( v její zadní části ). Tak ať to dobře dopadne, mějte se hezky. M.K.