Kdyz je fetakovi spatne
Pedrosman
Dobry den mam chut na zlatou po 10 letech neuspesnyho leceni a po peti komunitach a mimo to porad v pl.mi nic jinyho nezbyva.nebo jo?

Odpověděl: Eva Formánková
Ahoj Pepo, Tvůj dotaz jsem odpověděla již v pondělí, nicméně odpověď se někam ztratila, a tak se omlouvám, že i tímto nabyla takového zpoždění. Vždycky si můžeš vybrat, záleží jen na tobě, jaké možnosti využiješ. Zlatá je na konci těchto možností a využít ji můžeš vždy. Tím myslím, že na Tvém místě bych nejprve zkusila ještě jiné varianty řešení Tvých obtíží než sebevraždu. Částečně si asi dokážu představit, že život za dveřmi PL nemusí být žádný med. Na druhou stranu spousta pacientů je schopna v tomto chráněném prostředí fungovat, někteří i lépe než venku, někteří i spokojeně. Samozřejmě v situaci, ve které jseš teď, kdy nemáš žádné vycházky, je opět poněkud složitější najít něco, co by ti naplnilo Tvůj volný čas a vytáhlo Tě z nudy. Můžeš však přemýšlet o tom, jak bys ho využil, kdybys ho měl a možná Ti to může pomoci v tom, že až ho mít budeš, budeš si ho více vážit. Ač to nezní asi nejpříjemněji, není asi žádné spásné řešení, které by Tě udělalo šťastným a není nikdo, kdo by to mohl udělat za Tebe. Myslím, že než zkratová řešení je lepší se pokusit věci příště lépe naplánovat, na což máš teď asi i čas a prostor. Zkus dát dohromady, co si myslíš, že by Ti mohlo pomoci žít spokojeněji a šťastněji a co pro to můžeš udělat. Držím palce, ať to vyjde. Eva.