prosba o radu
Arca
Dobrý den, mám synovce kterému je 32 let. Sestra už je zněj psichicky úplně na dně. Prosila by jsem Vás o radu. Já jsi myslim že užívá nějaké drogy ale nevím co. Určitě to nejsou nějaké drahé drogy(nemá peníze ani nekrade).Dokáže spát třeba 2 dni. Pak se sebere a někam odejde přijde za 4 až 5 hodin a zaleze do pokojíku a zase spí když se ho zeptá na něco,tak nadává. JE hubený až vyzáblí a má po těle boláky. Samozřejmě nepracuje. Je mě líto jak synovce tak sestry . Je na to všechno sama.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, těžko takto přes internet hodnotit situaci u Vás (myslím v tom smyslu, o jaké drogy by se eventuelně mohlo jednat atd. ). Jestli máte dojem, že Váš synovec užívá nějaké psychotropní látky, bylo by asi zcela nejrozumnější, aby Vaše sestra - jeho matka - si osobně došla o všem popovídat a poradila se jaké další kroky zvolit. Toto nebývají lehké situace a je nejlepší se o dalších možnostech a postupu osobně poradit, sestra by získala potřebné informace a podporu. Nevím odkud pocházíte, ale jestliže mi napíšete, kde žijete a jaká větší města jsou ve Vaší dostupnosti, pokusím se Vám doporučit vhodné odborné zařízení kam byste se mohli obrátit pro pomoc. Zatím se mějte hezky a napište. M.K.