adjbgvfpliq
Za posledních 5 LET jsem si skusil vetsinu drog dostupnych v ČR pravidelne kouřím marihuanu do teď, užíval sem XTC a LSD a pervitin měl sem i dost krušná období... ze začátku jsem to bral jako spestreni na, party které jsem navštěvoval pravidelně.Po škole mi chvilku trvalo než sem si srovnal hodnoty a zařadil se do pracovního procesu. Neměl sem problem vše kromě pervitinu omezit a ten užívat příležitostně, a však po té když přišlo na věc sem začal prožívat časté psychozy i po mnohem menší čáře o proti dřívějšku začal sem se přehrabovat sam v sobě a každou noc si vyčítat. chvili jsem nechodil mezi přatele co to berou ale to se nedalo vydržet prtože je podkavám každy den.Před rokem jsem si Našel sem si skvělou prítelkyni,která je čistá a snaží se mi pomoct ale marně sice Dnes už to nijak nevyhledávam ale když je příležitost neodolam i přes to že vím jak mi to škodí a kolik nerozvážností v tom stavu dělám a spousty dalších problémů okolo to v tu chvili de stranou .uvědomuji si zavislost a začínám mít strach o svoje psych. zdraví to však nestačí asi mam slabou vůli každopadně chci ven a nevím jak........ničí mi to život a přez top to dělam co mám dělat???

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, je dobře, že píšete. Asi sám tušíte, že něco v pořádku není. Jestli jste za posledních pět let průběžně konzumoval různé psychotropní látky a i přes "nechtění" se Vám nedaří je neužít ( když máte příležitost ), nemůžu Vám poradit nic jiného, než-li vyhledat odbornou pomoc a prostě si nechat pomoci. Sám vidíte, že Vaše dobře myšlené pokusy nikam nevedou a myslím, že i Vaše přítelkyně by Vaši snahu velmi ocenila. Když mi napíšete odkud pocházíte, pokusím se Vám vhodné zařízení doporučit, napište mi větší města, která jsou Vám dostupná. Spoustě lidem se tento problém podařil úspěšně zvládnout, nevidím důvodu proč by se to nemělo podařit zrovna Vám. Jste motivován, máte podporu v přítelkyni, ne každý má to štěstí. Zatím se mějte hezky a napište. P.S. vyhledání odborné pomoci bych v žádném případě nevnímala jako slabost, spíše jako jediné rozumné možné řešení, jak tento problém vyřešit tak, aby se Vám v budoucnu žilo lépe. M.K.