test
Dominik
Dobrý den, rád bych se zeptal, kde si mohu nechat udělat krevní test na THC, kolik tento test stojí a jestli dostanu vysledky testu na papíře. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Dominiku, nevím z jakého důvodu potřebujete potvrzení o přítomnosti drog, nicméně můžete udělat to, že si v lékárně sám na své náklady zakoupíte orientační test na detekci z moči ( cca 15o,-Kč ). S tímto testem navštívíte Kontaktní centrum pro uživatele drog, které je Vám nejblíže a tam si test necháte provést. Pracovník Kontaktního centra Vám může vystavit i potvrzení jak test dopadl. V případě, že nevíte, kde u Vás Kontaktní centrum je, napište ještě jednou a uveďte odkud pocházíte nebo spíše větší města, která jsou Vám dostupná a já Vám kontakt vyhledám. Pokud je nutné, aby byl test proveden z krve, zkuste se obrátit na svého praktického lékaře nebo přímo na toxikologickou laboratoř v případě, že je pro vás Praha dostupná. (Tel. 224 967 188). Cena by měla být cca 500,- Kč za detekci jedné látky. Zatím se mějte hezky. M.K.