Testy na drogy
Zinka
Dobrý den, zajímalo by mě za jakou dobu (zpětně) se dá zjistit přítomnost drog, jedná se mi zejména o pervitin. Mám na mysli testy z moči, prováděné v K-centrech. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, přítomnost psychotropních látek v organismu je vždy individuální záležitostí. Záleží především na intenzitě předešlého užívání a také se každý organisnus s tímto procesem vyrovnává jinak. Detekce z moči u látky pervitin je 1 - 21 dní, ale znova opakuji, záleží na intenzitě předešlé konzumace. Při občasném užití je prokazatelný cca do jednoho týdne. Kdyby vás zajímala i prokazatelnost z krve, jedná se o rozmezí 1 - 3 dny. Proč se na to vlastně ptáte? Hrozí Vám nějaké problémy? Mějte se hezky. M.K.