cannabis
hann
Dobrý den, dnes 21.12.09 jsme dělali s otcem test na thc, vyšel pozitivní. Potřebuji poradit jak dlouho se usadí v moči thc kdyz nebudu hulit, ani kouřit, nebo jestli neexistuji nějaké triky jak urychlit vymizení thc z moči. Svou odpovědí mi velice pomůžete. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, tak Vás asi zklamu. Bohužel žádné triky jak urychlit proces odbourání psychotropních látek z organismu neexistují. Je to zcela jednoduché, jestliže chcete mít testy v pořádku - nekuřte. Mimochodem, i užívání marihuany nese sebou rizika, ale to Vy zřejmě slyšet nechcete. THC, účinná látka marihuany je prokazetelná z moči 1 - 30 dní. Závisí především na intenzitě předešlého užívání a také se každý organismus s tímto procesem vyrovnává jinak, je to vžy individuální záležitost. Při občasné konzumaci se testy negativizují cca do 14 dní. Prokazatelnost v krvi cca do 14 dní, při občasném užití cca do 10 dní. Mějte se hezky a s marihuanou opatrně. M.K.