dulezite
majk
Dobrý den chtěl jsem se zeptat mam jít na testy na THC z moči k doktorce a chcu se zeptat jeslti ta moč muže být třeba stará týden,když ji budu mít v chladném prostředí(v lednici) nebo za oknem.bude to vadit?děkuju moc.a bude vadit když budu mít moč od kamaráda?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Testy z moči se samozřejmě provádí z moči čerstvé. Předpokládám, z toho, co píšete, že chcete testy nějak obejít, jinak byste se neptal na to, zda můžete použít starší moč nebo moč od kamaráda... Nevím, z jakého důvodu jdete na testy cílené na THC. Obyčejně se to dělá tak, že se vymočíte až přímo u lékaře (např. v léčebnách zaměřených na závislosti se musíte vymočit přímo před lékařem, právě, aby nedošlo k záměně moči za jinou a testy byly platné). Takže nevím, zda by se Vám záměna povedla... Lékař by samozřejmě podle teploty moči poznal, že není čerstvá (i kdyby vás poslal na wc, abyste se vymočil do skleničky a nebyl u toho přímo). Také mám pocit, že tato poradna nějak úplně neslouží k tomu, abychom radili, jak obejít testy na drogy. Pokud byste mi napsal, jak dlouho, jak často a kdy naposledy jste marihuanu kouřil, tak bych Vám mohla sdělit, nakolik je pravděpodobné, že se to v testech prokáže... Hrozí Vám nějaký průšvih?