Ahoj děkuju za odpověd Mohla by jste mi prosím poslat nějaký ten kontakt na nějakou ambulantní léčbu. zkusila bych to jsem z Ústeckého kraje děkuju.

Odpověděl:
Dobrý den, je fajn, že jste se ozvala. Posílám vám adresu na ambulantní léčbu v Ústí n. L. Zavolejte si tam a dohodněte se na konzultaci. Kdyby náhodou měli plno, určitě vás nasměrují na jiné odborné zařízení, které pro vás bude vhodné a bude v dosahu. Hodně štěstí a ať se vám to všechno povede zvládnout podle vašich představ:) Drug Out Club - Ambulantní léčebná péče Velká Hradební 13/47, Ústí nad Labem, 400 01 telefon: 475 210 626 fax: 475 211 483 Mgr. Radka Kobližková http://www.minimax.cz/drugout