tondzr
Dobrý den. 10.12. jsem Vám zasílal dotaz ohledne pervitinu,na který mi odpovídala paní Markéta Kordová,čímž děkuji za odpověd. Ale bohužel jsem nedbal vašich rad,pokračuju do ted,je 15.12 a já si vůbec nevěřím a chci couvnout ale nemam na to sílu.NECHÁPU se! Myslíte že by byla vhodná nějaká schůzka nebo je to zbytečně předčasný? Hraje tam taky roli osoba závislá na perv. a já asi ujíždím na obojím :-( Děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, no, po pravdě řečeno, jste se dostal do docela těžké situace. Ale i na první pohled neřešitelné situace mají vždy nějaká řešení, takže byste se měl vzchpit a začít je hledat. Pohovor s odborníkem by určitě nebyl na škodu, spíše to nejrozumnější řešení v tuto chvíli. Měl byste se snažit najít v sobě odpovědi na některé otázky, např. co Vás vede ve Vašem věku k tomu, abyste teď zahazoval to, na čem jste doposud pracoval, co Vám v životě chybělo atd...Pozitivně hodnotím, že jste napsal do naší poradny, je vidět, že si uvědomujete, že to v pořádku není. Pokud jste navázal intezivní vztah s někým, kdo je na pervitinu závislý, je to pro vás pochopitelně hodně rizikové. Zvažte to. Plno lidí se do závislosti na drogách dostalo za podobné situace, nehledě na to, že vztahy a city partnerů, kteří berou, nemají nijak optimistickou perspektivu. Jak jsem se zmiňovala v minulé odpovědi, ty začátky opravdu zcela upřímně nevyvažují ty konce a všechny nepříjemné následky s tím spojené. A těch je mnoho. Tážete se, jestli má ve Vašem případě, když nejste zcela rozhodnut, pohovor s odborníkem smysl. Já si myslím, že určitě. Ve skryté poznámce jste uvedl kde žijete, nejblíže Vám je Kontaktní centrum v Děčíně. Kontaktní centrum pro uživatele drog Teplická 35-41 Děčín IV tel : 412 531 415 kontaktní osoba : Lucie Plíhalová provozní doba : PO 10.00 - 18.00 UT 10.00 - 18.00 ST 10.00 - 18.00 CT 10.00 - 18.00 PA 8.00 - 18.00 volat do K-centra je možné : PO až CT 9.30 - 18.00 PA 7.30 - 18.00 Hotline mobil : 603 828 225 ( 24 hodin denně ) P.S. do K-centra můžete přijít i bez objednání, je ale mnohem výhodnější si předem zavolat a dohodnout si termín konzultace, nemusíte čekat a pracovník má na Vás i více času. Služby K-centra jsou bezplatné a můžete jich využít i zcela anonymně. Tak Vám přeji hodně štestí na cestě zpět. Mějte se hezky. M.K.