tramal
andie
Asi už třetím rokem beru tramal.A teď se to táhne.Zprvu s přestávkami, teď je to už horší. Prosím o pomoc, zda není něco na zvládnutí absťáků, občas si vemu algifen neo ale to jen tehdy když ten den nemámj tramal a další den už je to zase na tramalu. Je mi po něm skvěle, až na občasné nevolnosti. Hodně jsem ale zhubla.Prosím Vás o radu Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, nikdo Vás za to, co se stalo, odsuzovat nebude, nejste jediná kdo podobné problémy dnes řeší. Ve skryté poznámce žádáte jiné rady než navštívit lékaře. Bohužel jinou rozumnější radu pro Vás v tuto chvíli bohužel nemám. Lék Tramal je lék řadící se mezi opiáty a vzniká na něm závislost, kterou jste již jistě na sobě pocítila. Nejvhodnější by opravdu bylo ( než se takto trápit ) spojit se s vhodným lékařem a postupně lék za odborného dohledu vysazovat, popřípadě jej nahradit za lék jiný, bezpečnější. Takto se léku zbavíte mnohem rychleji a bez větších obtíží. Uvádíte, že studujete VŠ, neuvedla jste kde, ale v případě, že studujete v Praze doporučila bych Vám spojit se s tímto zařízením a obrátila se na mého kolegu. Specializované služby CADAS o.s. Sananim Spálená 12 PRAHA 1 tel : 222 924 245 MUDr. Jakub Minařík P.S. opravdu se nemusíte ničeho obávat. Chápu Vás, že byste tento problém nejraději zvládla sama, ale věřte mi s vysazením pod lékařským dohledem máte větší šanci na úspěch a předejdete i zbytečným komplikacím. Nebojte se a s CADASem se spojte. Nejlepší je si předem zavolat a dohodnout si termín první konzultace, kdybyste se ocitla ve vážné krizi - můžete přijít i bez objednání. Veškeré služby CADASu jsou bezplatné, pouze v případě kdyby jste podstoupila psychiatrické vyšetření je zapotřebí zaplatit poplatek 30,- jako u běžných lékařů. Jestliže studujete v jiném městě, napište ve kterém, doporučím Vám jiné vhodné odborné zařízení, kam byste se mohla dojít poradit jak s lékem nadále zacházet. Držím Vám palce ať se Vám toto podaří zvládnout co nejrychleji a co s nejmenšími obtížemi. Mějte se hezky. M.K.