velký dík Gabriele Koryntové
Dobrý večer, je to dva a půl roku, co jsem se v zoufalosti obrátil na tento web.. A chtěl bych co nejsrdečněji poděkovat paní (či slečně?) Gabriele Koryntové, snad tu ještě bývá.. Její rady a její přízeň mě podržely v době, kdy jsem nevěřil, že ještě mám budoucnost.... a i když je to pořád těžký...bude to třetí rok co žiju..a bez drog... děkuju Vám!!! M.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, díky za Vaše díky :). Málo kdy se nám stane, že se dozvíme, jak to s člověkem, který do poradny psal, vlastně dopadlo. Děkuju, že jste se ozval. Jestli jsem jen trochu pomohla, jsem ráda. Píšete, že je to třetí rok, co žijete, a bez drog! Ale také říkáte, že je to pořád těžký. Tak mě jen napadlo, jestli se Vám přeci jen nehoní hlavou i jiné otázky - třeba jestli by s tím "je to těžký" nešlo něco dělat?! Kdyby ano, neváhejte a ozvěte se znovu. S pozdravem a přáním pěkných svátků, Gabriela Koryntová.