THC pryskyrice
Maxik
Dobry den, domnival jsem se ze outdoor pestovana marihuana ma okolo 3-5ti % ciste latky THC a indoor (skunk) kolem 15ti,.. Cim dal tim vic lidi me ale presvedcuje ze ve venkovce je max 1% a ve skunku max 3% a ze cisla jako 15% znamenaji procenta pryskyrice. Prosim o vyjasneni situace, diky moc MAX

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, na začátek chci jen doplnit, jaké jsou hlavní okolnosti, které určí množství THC v rostlině. Nezáleží totiž jen na tom, jestli se jedná o outdoorové či indoorové pěstování. Důležitým kritériem je odrůda konopí, kterou pěstujete (s tím, že lze sehnat speciální odrůdy cíleně šlechtěné k tomu, aby obsahovaly co nejvíce THC). Další kritérium je technologie pěstování (zda se jedná o pěstování v zemi či tzv. hydroponní technologie, přísun živin, atp.). Navíc, každá část rostliny (vrchní či spodní, listy či květenství) také obsahuje výrazně jiné množství THC. Např. technické konopí má obvykle do 0,3% THC. Vaše otázka je tedy těžko přesně zodpověditelná, každý vzorek bude mít trochu jiné množství. Snad se dá obecně říci, že běžný vzorek marihuany má kolem 1-3 procent THC a rozpětí, do kterého by se každý vzorek měl vejít, je 0,3-10% THC.