odpověď
Lenas
Pro dr.?Gabrielu Koryntovou Dobry den,dekuju za odpověď ohledně Argofanu. Už ho užívám a cítím se líp.Ze začátku jsem měla plno nežádoucích účinků,panikařila jsem,proto jsem psala do porany.Alkohol a pervitin jsem měsíc neměla a už to nikdy nechci.Podstoupím brzo léčbu Syndromu závislosti... Mějte se fajn Naschledanou

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, najít správné antidepresivum není lehké - nejen že každému Argofan nesedne, ale často je třeba překonat to "krizové období", kdy se dostavují nežádoucí účinky a čeká se na nástup toho žádoucího. Kdyby se cokoli dělo, nežádoucí účinky se vracely, objevovaly by se nové, nebo by se Vám vracela chuť na alkohol nebo pervitin, co nejdřív o tom mluvte se svým lékařem. A jinak? Gratuluju k tomu, že jste ono "krizové období" zvládla, a také držím palce, ať Argofan dobře funguje. Přeji pěkné svátky a kdyby cokoli, ozvěte se. S pozdravem, Gabriela Koryntové.