susie
Dobrý den. Chtěla jsem se optat. Studuji střední hotelovou školu, obor cestovní ruch. Jakmile ji dokončím, mohu získat nějaké uplatnění v drogové problematice, například v recepci K-centrum nebo něco? Nebo musím vystudovat nějakou SŠ/VŠ se zaměřením na sociologii?

Odpověděl: Jakub Minařík
Kvalifikace v oboru se dá doplnit průběžně, k-centra recepce obvykle nemívají, je to poměrně neformální podnik. Bývá však určitou podmínkou věk, lépe je když do takové práce vstupují lidé již vyzrálejší, neboť ti mladší bývají zranitelní, hranice se často pohybuje kolem 20 let. Je to určitá forma ochrany zaměstnanců. Napadá mě, jestli by po škole nebylo smysluplné jít ještě studovat, na I.LF UK v Praze existuje obor Adiktologie, který vychovává specialisty právě pro takovou práci. Pokud byste měla veliký zájem, tak v průběhu studia můžete v nějakém takovém zařízení pracovat. Alespoň budete vědět, do čeho jdete. :-) P.s. A pokud půjdete studovat Adiktologii, tak se možná i potkáme, protože tam tu a tam učím. :-)