pervitin
tondzr
Dobrý den,je mi 37let,včera večer jsem se náhodou dostal do společnosti kde se bral perník a já to vyzkoušel a jsem z toho nadšenej a dnes večer mám opět přijít a já vím že bych neměl ale těším se. Nevím co se se mnou děje,myslel jsem si, že mám pevnější vůli :-( Dokázal jsem se odnaučit kouřit,alkohol piju tak 3krát týdně,chodím pravidelně do práce,dluhy nemám,stresy taky ne,nechápu TO!!! Nevím proč Vám to píšu,vím dobře že tam nemám jít,ale musel jsem to napsat.Možná na mě ještě působí ta droga,nevím jak si zabránit tam jít! Děkuju Petr

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Petře, zcela upřímně řečeno, Vaše nadšení s Vámi opravdu sdílet nemohu. Možná byste měl vědět, že užívání psychotropních látek sebou nese vždy i nemalá rizika, zdravotní ( fyzická i psychická ), sociální, právní. Vzhledem k Vašemu věku si myslím, že toto asi všechno víte. Také bych Vám doporučila přečíst si o pervitinu více informací ( na tomto webu v rubrice Stimulační látky, v podrubrice Pervitin ) a také Vás musím upozornit na fakt, že dalšími podobnými experimenty riskujete, že vám na této látce může v budoucnu vzniknout závislost, která člověku velmi zkomplikuje život. První konzumace mohou být sice příjemné a Vy máte teď asi pocit, že jste zažil něco "nevšedního", ale to, co pak přichází později s další a další konzumací, zdaleka nevyvažuje prvotní nadšení. Doporučila bych Vám celé to ještě zvážit, závislost vzniká i podobnými experimenty, i když nikdo nechce být předem závislý, bohužel to vždy nekončí šťastně. Uvedl jste, že máte práci, jste bez dluhů, bez stresů. Většinou to končí bez práce, s velkými dluhy a ještě většími stresy. Tak to ještě promyslete, zda-li Vám to za to opravdu stojí... M.K.