lithium a psychofarm.a pervitin
ja-ru-ska
Zkouším to tedy po třetí a naposledy,protože se mi odpověď ani jednou nezobrazila.Zajímá mě co mi způsobí dlouhobobé užívání mirtazapinu,lamitalu,lithia,zeldoxu,chlorprotixenu a pervitunu dohromady.Mám za sebou dvě léčéní a mám tu zkušenost,že od závislosti na benzodiazepinech mě odradila až lékařka při akutní a nečekané hospitalizaci na psychiatrii.Prognoza zněla-demence do 10let.Né že by bylo léčení k ničemu,ale takový to šok,fakt zabírá!!Už je neberu,pěkný pátek.Děkuju

Odpověděl:
Dobrý den, všechny vaše dotazy byly zodpovězeny a na stránkach www.drogovaporadna.cz si je můžete vyhledat v zodpovězených dotazech, a to buď pod přezdívkou, pod kterou jste dotaz zadávala, anebo v pravém sloupci nahoře zadejte do vyhledávání kód dotazu a odpověď se vám zobrazí. Všechny vaše dotazy jsem pro kontrolu na veřejných stránkách poradny vyhledala a s jejich zobrazením není žádný problém. Pro jistotu zde jejich kódy: 667101 266106 Na vaši emailovou adresu (pokud ji zadáte), přijde toliko upozornění o zodpovězení dotazu na stránkách poradny. Nikoli text odpovědi.