INFORMACE
MATKA
Dobrý den, prosím o informaci, kam bych se měla obrátit - můj nedávno zesnulý syn byl u Vás v léčbě na Karlově náměstí (tam si docházel pro Metadon), a ráda bych mluvila s jeho ošetřujícím lékařem. Moc děkuji předem za zodpovězení a přeji hezký večer Jana H.

Odpověděl:
Dobrý den, sdružení SANANIM, které provozuje stránky této poradny, nemá metadonový program. Posílám vám adresy metadonových substitučních center v Praze, přímo na Karlově náměstí však nesídlí žádné z nich. Nejblíže je metadonový program U Apolináře a Drop In ve Smečkách. To s vaším synem je mi velice líto, přeji hodně sil, ať se vám podaří toto těžké období překonat. A nerozpakujte se vyhledat pomoc terapeuta, určitě vás nyní trápí hodně bolestných otázek, na které by bylo dobré nezůstávat sama. Držím vám palce. Praha 2, Substituční jednotka při odd. pro léčbu závislostí Všeobecné fakultní nemocnice Apolinářská 4, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 216 fax: 224 968 225 MUDr. Jaroslava Skřivánková http://www.abstinence.cz Praha 1, Centrum metadonové substituce, Drop-In, o.p.s. Ve smečkách 8, Praha 1, 110 00 telefon: 224 810 197 MUDr. Zdeněk Veselý http://www.dropin.cz Praha 2, Drop-In, o.p.s., Centrum metadonové substituce II. Španělská 8, Praha 2, 120 00 telefon: 261 219 199 MUDr. Jiří Presl http://www.dropin.cz