syn
marcela
Zdravím, děkuji za informace.Dostupné měso je Žďár N.S. nebo Brno .Četla jsem si o komunitě v Sejřku,teď se dopracovat k tomu,aby syn souhlasil. můj původní dotaz měl kod 669102 Děkuji MM.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, v případě, že by Váš syn s léčbou nesouhlasil, i přesto se můžete s tímto zařízením spojit. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog poskytují mimo jiné i poradenství pro rodiče a osoby blízké, bez obav tutu službu můžete využít, je zcela bezplatná a můžete ji využít i anonymně. Můžete si zde otevřeně pohovořit o Vaši současné nelehké situaci, popřípadně se poradit jak dále pokračovat v komunikaci se synem a jak jej třeba i lépe motivovat k tomu, aby i on sám odbornou pomoc vyhledal. Kontaktní centrum Drug azyl o.s. Vídeňská 3 Brno tel : 543 249 343 kontaktní osoba : Libor Šimků P.S. přeji Vám hodně sil na řešení Vaši situace, v případě dalších dotazů se můžete na naši poradnu opět obrátit. Mějte se hezky. M.K.