predavkovani
lucifer
dobry den chtel bych se optat .asi pred rokem sem se predavkoval 1:5g nic si stoho dne nepamatuji jen mozna utrsky od te doby trpym depresama stihomaniji jeto cimdal horsi mam halucinace.pergo sem hodne omezil ale stale trpym.predem dekuji za odpovjet.mam dve deti a nechci one pryt moc meto trapy sem zralej na lano.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, předpokládám, že jde zřejmě o předávkování pervitinem, jelikož to, co jste popsal, je pro pervitin poměrně typické. To, co se s Vámi teď děje, neodezní, pokud nezačnete abstinovat. Další konzumace budou Vaše nepříjemné obtíže pouze prohlubovat. Bylo by v tuto chvíli zcela nejrozumnější navštívit Kontaktní centrum pro uživatele drog a začít svůj život dávat do pořádku. Uvedl jste, že máte dvě děti, určitě máte motivaci být pro ně v pořádku. I když zřejmě prožíváte momentálně nepříjemné pocity není nic ztraceno, vysazením pervitinu a udržením abstinenece se těchto stavů postupně zbavíte. Spoustě lidem se tento problém úspěšně podařilo zvládnout, nevidím důvodu, proč by se to nemělo podařit zrovna Vám. Když mi napíšete odkud pocházíte, pokusím se Vám doporučit vhodné odborné zařízení v místě Vašeho bydliště kam byste se mohl obrátit pro pomoc. Vyhledání pomoci neberte jako slabost, spíše bych to vnímala jako jediné rozumné rešení, jak problém s drogami zvládnout tak, aby se Vám v budoucnu žilo lépe a byl jste spokojenější. Napište a držte se, myslím, že děti za to opravdu stojí. M.K.