Tramal
sthenlly
zdravím jsem z |Jižýních Čech Strakonicko, vím že nějaká léčebna je v Němčicích ale nevím jestli se tam specializují na tento druh závislosti.Raději bych to nejdříve zkusil sám pokud bych měl nějaký návod jak to postupně udělat a co k tomu budu potřebovat např. léky atd, děkuji zdravím

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, ano, máte pravdu, v Němčicích u Volyně je Terapeutická komunita pro drogově závislé, ale ta se specializuje na dlouhodobé uživatele nelegálních drog. To není přesně Váš případ, Vy navštivte poradnu či ambulanci ( kontakt níže ) a tam se o všem osobně poraďte, nezapomeňte lékaře přesně informovat o všech skutečnostech o Vašem užíváním Tramalu. Psychiatrická ambulance Bezděkovská 71 Strakonice tel: 383 322 825 Psychiatrická poradna Radomyšlská 336 Strakonice tel: 383 314 487 MUDr. František Kučera Psychiatrická a interní ambulance Zahradnická 1078 Blatná tel : 383 423 995 P.S. tak Vám budu držet palce ať se Vám Váš problém podaří co nejlépe vyřešit, mějte se hezky. V případě dalších dotazů se na nás můžete samozřejmě opět obrátit. M.K.