syn
marcela
Prosím o kontakt na léčebnu nebo odvikací komunitu.Syn se několik let potýká s alkoholem,kouří marihuanu, zkusil i pervitin a chytly ho i automaty.Bere peníze,rozprodává věci.Do práce chodí když se mu chce nebo když potřebuje peníze.Je mu 22,takže nevím co zmůžu,mluvit se s ním dá jen zřídka.Jsme z Vysočiny. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, na Vysočině je Terapeutická komunita v Sejřku ( kontakt níže ). Do pobytového programu v terapeutických komunitách lze nastoupit přes Kontaktní centrum, jelikož ty vedou pořadníky a též zprostředkovávají léčbu. Potřebovala bych od Vás vědět jaké větší města jsou ve Vaší dostupnosti, poslala bych Vám ještě kontakt na K-centrum, se kterým by bylo dobré se spojit a zařídit vše potřebné k nástupu. Pokud tedy váš syn bude mít o léčbu zájem. Zatím se mějte hezky a napište. M.K. Terapeutická komunita Kolpingovo dílo o.s. Sejřek 13 Nedvědice tel : 566 566 039 kontaktní osoba : Sobotka Jan