alkohol
kuchtich
Pracuji dva roky v zahranici zacal jsem zde neumerne pit(chlastat)prinasi mi to velke problemi v praci ale i psychycke za dva tydny pojedu domu mohl bych vas navstivit v Praze myslim ze bych jsi potreboval popovidat s psychologem co delat, budu v Cechach pouze dva tydny mohli by jste mi pomoc?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, bohužel, tato poradna poskytuje poradenství pouze pomocí tohoto webu, ale mohu Vám napsat kontakty kam se můžete obrátit pro případnou pomoc. Uvádíte, že již delší dobu pracujete v zahraničí a v Praze budete pouze 14 dní. Bylo by dobré kdybyste k odborníkovi, kterého si vyberete, zavolal již teď a termín konzultace si předem domluvil. Chápu, že volat ze zahraničí asi není zcela nejlevnější, ale mohlo by se stát, že až budete v ČR, nedostane se Vám volný termín. AT poradna Palackého 5 Praha 1 tel : 222 928 239 MUDr. Milada Klabochová Psychiatrická léčba Apolinářská 4 Praha 2 tel : 224 968 200 AT ambulance Socháňova 1222-25 Praha 6 - Řepy tel : 724-584 283 MUDr. Gita Pekárková čtvrtek 17.00 - 23.00hod. Vinohradské psychocentrum Slavská 101 Praha 3 tel : 271 735 640 Dr. Reml J. Centrum pomoci závislým Rodvinovská 3 Praha 4 tel : 261 262 828 Ordinace pro návykové choroby Pod Marjánkou 12 Praha 6 tel : 233 351 603 MUDr. Drahomíra Syrovátková Psychoterapeutické centrum Nad Ondřejovem 36 Praha 4 tel : 241 442 793 P.S. tak Vám držím palce, ať se Vám podaří problém s alkoholem co nejlépe zvládnout, mějte se hezky. M.K.