recidíva - prosba - odpoveď pan MUDr. Minařík
reny
Pane doktore, moc Vám děkuji za odpověď,... Přítel byl už 3x na detoxu protože se věnoval heroinu,... v mezičase si dal ten TRAMAL, jsem s ním 8 měsíců, takže předchozí stavy jsem nazažila,... dnes už vím, že znova v tom jede, zjistila jsem to dnes v noci a po rozmluvě s rodiči přítele, jsem našla velice neblahé překvapení-ztrátu cenností,... ani by mě to nenapadlo, kdyby mě na neupozornili, ať to zkontroluji,... Nevím, co bude dál,... Mám ho moc ráda a chci s ním být,...jen nevím jak z toho kola ven,... to bude do konce života? Pokud mi dáte typ, já ho tam odvezu, jen ať je! Jsme z Děčína. Děkuji. Zdraví R. T.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste zavolat kolegům do KC v Děčíně, kontakt najdete dole. Poradí vám, co by se dalo dělat. Kdyby přítel chtěl do léčby, nebývá to až tak veliký problém. Stačí mít doporučení, které napíše lékař, klidně praktický. Co se týče ztráty ceností - na vašem místě bych to využil k tlaku na nástup do léčby a doléčování. Pokud by se to nepovedlo - nechtěl by, z léčby by vypadl za dobu kratší než 2 měsíce, ... Vezměte nohy na ramena. Kdyby operoval jen detoxem - tak soudím, že vzhledem k dosavadnímu průběhu to bude k ničemu. Děčín, Kontaktní centrum Kontaktní centrum Teplická 31/45, Děčín, 405 02 telefon: 412 531 415; 603 828 225