...
Sestra
Dobrý den.Jsem ze Znojma a hledám nějakou pomoc pro mého bratra.Je závislej na marihuaně.Kouří každej den.V práci začal mít problém,každej den jezdí autem.Máma už neví co s ním.Je mu jednadvacet a bydlí u rodičů,nepřizpívá jim ani korunu a celou výplatu má jen pro sebe.Stal se z něj závislák,který se pomalu zadlužuje a matka za něj vše dává do pořádku.Ohrožuje lidi kolem a táhne je sebou dolů...nevím kam se tady ve Znojmě jít pro pomoc,či rady.Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, oceňuji, že chcete Vašemu bratrovi pomoci, ale připomínám, že v první řadě musí on sám chtít, jinak bude dost obtížné se situací něco dělat. Z Vašeho dotazu není zcela zřejmé, zda jste již s bratrem na téma odborné pomoci hovořila a jak on se k tomuto staví. Napíši Vám kontakt na kolegy ve Znojmě, tuto službu může využít v případě zájmu Váš bratr, stejně tak i Vy nebo kdokoliv z rodinných příslušníků se můžete v tomto zařízení poradit, jak ve Vaši situaci postupovat dále, případně jak třeba lépe Vašeho bratra motivovat, aby i on sám K-centrum navštívil. Kontaktní centrum Netopeer Víceúčelová drogová služba Horní Česká 4 Znojmo e-mail : netopeer@podaneruce.cz tel : 515 264 996 gsm : 777-916 270 kontaktní osoba : Jiří Valnoha,MA,Dis. Bc. Naďa Paštrňáková Provozní doba : PO a ÚT 12.00-16.00 ST 12.00-18.00 ČT 12.00-16.00 PA zavřeno P.S. je zcela nejlepší si předem zavolat během provozní doby a dohodnout si termín konzultace, nemusíte pak čekat a pracovník ma na Vás i pak více času. Služby kontaktních center jsou bezplatné a lze jich využít i zcela anonymně. Tak držím palce ať vše dobře dopadne, mějte se hezky. M.K.