Crystal/Pervitin??
zuz
Dobrý den, mám dotaz ohledně drogy zvanou "crystal" a "pervitin". Někde jsem narazila že Crystal zvyšuje soustředění? Je to možné? Když jsem hledala další informacě o této droze, našla jsem, že crystal a pervitin je tatéž droga...Je to pravda? Nebo jsou to úplně rozdílné drogy s podobným složením? Děkuju.:)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, ano, jedná se o jednu a tu samou drogu. Možná při několila prvních konzumacích může navodit koncentraci či soustředěnost, bohužel toto se velmi záhy promění ve velmi silnou nesoustředěnos a roztěkanost. Nevím z jakého důvodu Vás to zajímá, jestli Vás třeba napadlo využít tuto psychtropní látku např. k přípravě na studium, napadá mě k tomu, že konzumace jakékoliv drogy sebou nese vždy velmi široké spektrum rizik ( zdravotní - psychické i fyzické, sociální, právní ) a je vždy zapotřebí vážně promyslet, zda-li takovéto riskování za to opravdu stojí. Může to začít nevinně jako pomocný prostředek při učení...většinou to končívá studiem nedokončeným a dalšími problémy, které s konzumací, potažmo se závislostí na nelegálních drogách velice úzce souvisí. Možná Vás toto ale vůbec nenapadá a tážete se z jiných důvodů. V případě dalších dotazů opět klidně napište. Jestli chcete více informací k této látce, můžete se podívat na tomto webu v rubrice Stimulační látky v podrubrice Pervitin. Mějte se hezky. M.K.