joi
warsteiner00
hezký den přeji děkuji za odpověd mate zřejmě pravdu bude se nejlepší z někým poradit ,a promluvit a uvidí se . Ja bydlím v Lounec. děkuji warsteiner00

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Lounec jsem vyhledala v oktese Klatovy, kraj Plzeňský, doufám, že jde o správný Lounec. V případě, že žijete v některém jiném Lounci - napište prosím ještě jednou a upřesněte kde se nachází ( větší města ve Vaší dostupnosti ) - děkujeme. Psychiatrická léčba AT ambulance Hustašova 152 Klatovy IV. tel : 376 315 282 Centrum protidrogové prevence a terapii o.p.s. Kontaktní centrum Havířská 11 Plzeň tel : 377 421 374 Mgr. Dagnar Špidlerová P.S. je zcela nejlepší si předem zavolat a dohodnout si termín první konzultace. Držím palce ať se Vám podaří Váš problém dobře zvládnout, mějte se hezky. M.K.