jaja
Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat, jaké jsou následky a příznaky po jednom zkušení marihuany? A pomáhá marihuana na suchou kůži až ekzémy do krve? Jestli ano, tak v jaké formě? Děkuji za odpověď!

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, informace o marihuaně najdete na stránkách této drogové poradny v rubrice O drogách – Halucinogeny – Cannabinoidy. Následky jednoho užití marihuany nemusí být žádné, ale také mohou být značně nepříjemné, neboť to, jak bude intoxikace probíhat nelze nikdy předem odhadnout – i jednorázové užití marihuany může způsobit dlouhodobé psychické problémy. Pokud jste před rozhodnutím marihuanu vyzkoušet, zjistěte si co nejvíce informací a zvažte, zda Vám rizika stojí za to.K Vaší druhé otázce - na suchou kůži a ekzémy nepomáhá marihuana, ale konopný olej – který se užívá např. v kosmetice Cannaderm. Na suchou, svědivou a drsnou pokožku a na pokožku s projevy atopického exému a lupénky je určený ošetřující krém Atopos, v této řadě existují ještě další výrobky – mycí pěna, vlasová kůra, ošetřující mléko apod. Tato kosmetika je volně prodejná v lékárnách anebo si ji můžete objednat na stránkách této kosmetiky - www.cannaderm.cz. Zde také najdete kompletní nabídku výrobků. Snad Vám to takto stačí. Mějte se hezky. P.S: Kosmetiku mám vyzkoušenou, je opravdu účinná.