pomoc!!
terusa
mama ma test z lekarny, za 200 kc ,normalne volne prodejnej. na thc,metanfetaminy,opiáty. Naspoledy v nedeli jsem si pervitin aplikovala nitrožilne,za jak dlouho to v moci a na testech nebude??

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pervitin je z moči zjistitelný 3 - 21 dní od poslední aplikace, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Doba, po kterou je pervitin zjistitelný je tedy závislá na tom, jak dlouho a jak intenzivně jste pervitin užívala či užíváte, dále na kvalitě drogy a také na schopnosti organismu drogu vyloučit. Pamatujte na to, že rizika užívání pervitinu, zvláště pak nitrožilně, jsou značná, možná by stálo za to si o pervitinu něco přečíst – informace najdete na stránkách této drogové poradny v rubrice O drogách – Stimulační látky –Pervitin. Mějte se hezky.