drátek
koniicek
Dobrý den, mám asi hloupý dotaz, používá se k užívání nějaké drogy drátek(vypadá jako měděný drátek zatočený) nebo k přípravě?Mám téměř jistotu že manž.něco bere,strácejí se peníze , chodvání, atd....často nacházím po jeho nočním výletu ten drátek v autě. díky za odp.

Odpověděl:
Dobrý den, těžko říci, k čemu konkrétně by zatočený měděný drátek mohl při aplikaci drog sloužit. Nicméně píšete, že máte téměř jistotu, že manžel něco bere a že tak usuzujete z jeho chování a ztrát peněz. Což si myslím, je to podstatné. Zkoušela jste se manžela zeptat a o svém podezření s ním promluvit? To by asi měl být prvním krok k tomu, aby se vaše situace mohla začít nějak řešit. Klidně napište jak to případně proběhlo i jak se k tomu staví váš manžel.