marjánka
Ivča
Dobrý večer,zjistila jsem,že můj syn kouří marjánku.Dokonce se mi přiznal.Zdá se mi,že by s tím rád přestal,ale bohužel chuť je větší.Jsem z toho nešťastná,snažím se sním o tom mluvit otevřeně,on brečí je mu to líto,ale nevydrží týden bez ...Nevím jak na něj,nevímzda to zvládnu sama.Synovi je 19 let.Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, je to samozřejmně nepříjemná situace, ale je dobré, že Váš syn je ochoten o tom s Vámi hovořit. Určitě má ve Vás důvěru, to ne vždy bývá pravidlem. V této situaci by bylo zcela nejrozumnější navštívit odborné zařízení a tam se o všem poradit. Tuto možnost můžete nejdříve využít Vy, jako rodič, osobně Vaši konkrétní situaci probrat s odborníkem, po té se snažit namomotivovat Vašeho syna, aby též takovéto zařízení navštívil. Pokud mi napíšete, odkud jste, my se Vám budeme snažit doporučit vhodné odborné zařízení v místě Vašeho bydliště. Zatím se mějte hezky a napište. M.K.