už pul roku to nežeru a sem rád
letoun
ale mam na to pořad chut co mám delat napište mi na **** XX Radek L co mam delat když se nato už chci na vždy vichcat moc dekuju jestly me napíšete na adresu nemam nic na netu budu rad když napíšete na mou adresu dekukuju

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete moc podrobností o tom, co se s Vámi děje. Nevím, co jste přestal brát, jak dlouho jste měl s případným užíváním drog zkušenost, jak se Vám podařilo zvládnout přestat, kdy a jak se projevují chutě si vzít... Pokud už půl roku neberete, tak jste na dobré cestě se z toho dostat úplně. Chutě na drogy se prostě objevují, zvlášť pokud jste v nějaké zátěžové situaci a budou Vás patrně ještě nějakou dobu provázet. Je to důsledek předchozího užívání, nikoli toho, že byste teď abstinenci nezvládal a dělal nějakou chybu, je to přirozené a běžné a chci vás uklidnit, že se to bude postupem času lepšit a časem chutě na drogu vymizí. Pokud byste měl zájem, je možné to probrat s odborníkem a pokusit se identifikovat, kdy se chutě objevují, co je spouští a naučit se tyto situace lépe zvládat, zjistit, jak s tím nakládat. Pokud byste využil odbornou pomoc, měl byste podporu, kterou potřebujete a bylo by menší riziko, že byste k drogám mohl sklouznout znovu. Bohužel s klienty komunikujeme pouze přes tuto poradnu a není možné komunikovat písemně klasickou poštou. Pokud budete mít přístup k internetu, tak mi případně napište, odkud jste a já bych vám mohla doporučit někoho z kolegů, s kým byste to mohl probrat osobně. Držím palce a gratuluju k půlroční abstinenci.