školení
Josef
Dobrý den. Prosím o info, na koho se v regionu Šumperk obrátit se žádostí o proškolení (seznámení) zaměstnanců nízkoprahového zařízení s problematikou drog a závislostí na nich. Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím bohužel, zda se Vaše nízkoprahové zařízení zabývá pomocí drogově závislým a potřebujete nějaké další vzdělávání pro zaměstnance nebo zda se zabýváte prací s ohroženou mládeží obecně a rádi byste měli informace o drogové problematice. V prvním případě je možné najít informace o kurzech týkajících se problematiky drog např. na www.podaneruce.cz (o. s. Podané ruce Brno), předpokládám, že by bylo se s nimi možné domluvit i na kurzu na klíč přímo pro vaše zaměstnance. V druhém případě se můžete buď obrátit na stejnou organizaci nebo využít zařízení, která se věnují problematice drog přímo v Šumperku a domluvit se s nimi, zda by pro vás školení neudělali. Kontakty posílám níže. Přeji hodně štěstí. Šumperk, RES-SEF, o.s. kontaktní centrum, terénní program, odborné sociální poradenství, podporované zaměstnání Zábřežská 786/20, Šumperk, 787 01 telefon: 583 212 168 Bc. Miloslav Kubíček Šumperk, Kontaktní centrum Krédo Kontaktní centrum PONTIS Šumperk, o.p.s. Polská 1/82, Šumperk, 787 01 telefon: 583 550 235; 774 716 020 Mgr. Miroslav Adámek http://www.pontis.cz