Uz 10 let na Pervitinu
Petr
Nejvetsim problemem je ziskat zpet svuj zivot,ktery mi to vzalo,zajmy,ktere jsem mel atd. Nic uz me totiz nebavi. Nemuzete mi poradit jak zpet ziskat,co jsem takto prohral? Nikdy nejsme stastny,protoze drzime sva prani a tuzby na uzde,ale presne naopak. Sva prani a tuzby drzime na uzde,protoze jsme stastni. A na to bych potreboval zpet alespon zlomek toho,co jsem kdysi byl zpet. Pak by byla vetsi sance,ze budu bojovat jak lev,abych se uz nikdy nevratil tam,co jsem.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud to trvá již 10 let a má to takový průběh, jaký popisujete, tak se obávám, že to bez odborné pomoci nepůjde. Současně si troufnu říci, že inkognito a "sjetej" je to skorem k ničemu - inkognito se můžete s někým bavit jednorázově, ale ne se léčit, když jste "sjetej" nemá terapie prakticky žádný efekt a dělat takovou práci je navíc fakt peklo. Pokud mohu mít návrh - pokuste se promyslet, jestli to chcete změnit nebo ne. Pokud ano, tak počítejte s tím, že bude nezbytné o tom někde mluvit čistý, se jménem a otevřeně, jinak se nedopracujete nikam. Nu - pokud byste si to rozmyslel, mohl bych vám nabídnout své služby. I jednorázová anonymní konzultace by byla možná ze předpokladu, že nedorazíte intoxikovaný nebo na dojezdu. Máme teď sice poněkud plněji, ale nejspíše bychom to nějak vymysleli.