problém
...
Dobrý den. Chtěla bych vědět, jestli mohlu svému praktickému lékaři říci o braní drog. Mám po těle jizvy, protože jsem se na dojezdu vždycky ďoubala. Bojím se, že se už nikdy nezahojí....

Odpověděl: Jakub Minařík
Spíše je otázka jaký je váš praktický lékař - máte dojem že je empatický, trpělivý, pečlivě se o své pacienty stará, ... Tak se mu asi klidně svěřte, pokud potřebujete pomoc. Také, pokud to bude vědět, může na to myslet při vaší léčbě a přizpůsobit jí tomu. Ale na straně druhé - informaci může přijmout obtížně a může to komplikovat vaši léčbu a spolupráci. Kdybych byl na vašem místě, asi bych mu to řekl. Myslím, že výhody převažují a může vám dosti pomoci.