kde najdu nejbližší poradnu pro syna
Eva
Můj syn v posledním roce dost užívá drogy, co vím tak pervitin. Asi před půl rokem jsem ho mimo jiné proto vyhodila z domu a on se přestěhoval k babičce. Pomoc stále odmítal. Dnes již má halucinace, opravdově reaguje se strachem na okolí - prý ho někdo ohrožuje na životě, ale po prohledání okolí-domu, nic nenasvědčuje, že by tam někdo byl.Je rozhodnut - dnes, se léčit,ale nejlépe někde celodenně, ne jen docházet na sezení. Prosím o kontak,protože už jeho sebeničení nemohu přihlížet - před půl rokem jsem se psychicky zhroutila a musela se léčit. Je mu 22 let.Děkuji za informace.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravín Vás, to, jak popisujete chování svého syna, je pro uživatele pervitinu typické. Pocit, že ho někdo ohrožuje či pronásleduje může být způsoben tvz.toxickou psychózou, která právě po konzumaci pervitinu bývá velmi častým jevem ( více se o pervitinu můžete dočíst na těchto stránkách v rubrice Stimulační látky, v podrubrice Pervitin ). Uvádíte, že dnes Váš syn již odbornou pomoc neodmítá, bylo by tedy v tomto případě zcela nejrozumnější co nejdříve navštívit Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam vše ososbně probrat ( kontakt níže ). Pracovník K-centra by s Vaším synem pohovořil a po zhodnocení jeho celkové situace doporučil vhodný typ léčby, popřípadě by ji i pomohl zprostředkovat. Kontaktní centra ve svých službách mimo jiné poskytují i poradenství pro rodiče a osoby blízké. Díky tomu, že tato situace je určitě velmi náročná i pro Vás můžete i Vy se zde poradit a také si zcela upřímně myslím, že i Vy byste si zasloužila podporu. Nemusíte se ničeho obávat, služby K-center jsou bezplatné a též je můžete využít i zcela anonymně. Kontaktní centrum KAPPA - HELP Kosmákova 44 Přerov tel : 581 207 901 mob : 775-217 496 Švédová Věra, Dis P.S. je mnohem výdodnější si předem zavolat a dohodnou si termín konzultace, nemusíte pak čekat a pracovník má na Vás i pak více času. Budu Vám držet palce ať vše dobře dopadne a spojte se z K-centrem co nejdříve. V případě dalších dotazů se na naši poradnu můžete opět obrátit. Mějte se hezky. M.K.