kolik si dat heroinu aby se clovek zabil??
heroin
Msm takovy problem.Muj pritel bere heropin jiz neklolik mesicu a chtela bycgh se zeptat kolik si musi ddat aby se zabil??Protoze bych to chtela nejak hlidat,mam o nej strasny strach.Prosim poradte mi.Predem dekuji Heroin

Odpověděl: Jakub Minařík
Závisí na jeho kvalitě a toleranci uživatele. Vzhledem k tomu, že kvalita většinou není nic moc, tak by toho musela být fakt spousta, pokud přítel bere pravidelně, byly by to nejspíše gramy. Nelze to však odhadnout, rozhodně ne tak, aby se podle toho dalo něco řídit. Riziko je, když se kvalita změní, skok byl posledně hodně velký, kvalita se zvýšila několikanásobně. Nevím, co berete vy. Ale jestli nic, tak vám nevím, jestli to má úplně dobrou perspektivu, ... To ale asi víte lépe než já.