Otázka...
Teknivalka
Dobrý den Chtěla bych se zeptat,jelikož beru pervitin a ted jsem začla chodit na testy,takže jsem měsíc čistá a vzhledem k tomu že jezdím hodně na party a byla jsem zvyklá se sjíždet,tedka byla party a byla jsem čistá,zda-li když si dám LSD,a vzapeti druhy den mi vezmou moč na pervitin,jestli mi vyjde pozitivní anebo ne.Vím,že u MDMA by testy vyšly pozitivně,vzhledem k tomu že nepiju tak teda ten trip.Předem díky za odpověd.

Odpověděl:
Dobrý den, testem na pervitin se užití LSD nezjistí. Sice nepíšete, jaký druh testu vám bude proveden, zda orientační nebo test v laboratoři, ale každopádně prokázání užití LSD, vzhledem k velmi nízké dávce účinné látky v tripu, vyžaduje speciální testování na LSD toxikologickou laboratoří. Pak je užití zjistitelné max. do tří dnů. Je určitě fajn, že se vám už měsíc daří pervitin neužívat, ale ono LSD má taky svá poměrně nezanedbatelná rizika. (Můžete se kouknout do rubriky Halucinogeny na těchto stránkách). Chápu, že jezdit na party a tam potom abstinovat není úplně ono, ale možná by nebylo od věci dát si alespoň na nějaký čas pauzu a zkusit se poohlédnout po jiném druhu zábavy. Aby se vám to s tím užíváním nakonec nějak "nezvrtlo". No, zvažte to a hodně štěstí.