Lysohlávka
Klára
Dobrý den, předem chci poděkovat za odpověď. Jinak jsem se vím svěřovala s problémy po jednom užítí lysohlávkového čaje, vy jste mi nabídli odbornou pomoc, ale neuvedla, z jakého jsem regionu. Jsem z okolí Brna, tudíž bych byla vděčná za kontakt v Brně, jinak věřím, že problémy se snad už nevrátí, a kdyby se opravdu měly tyto stavy opakovat, tak navštívím určitě odbornou pomoc. Předem moc děkuji za kontakty a doporučení.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, píšete, že doufáte, že se Vaše obtíže nevrátí. Předpokládám tedy, že se Váš psychický stav zřejmě zlepšil. To je samozřejmě dobrá zpráva, ale nechci Vás rmoutit, buďte připravená i na to, že se zase objevit mohou. Po užití halucinogenů to nebývá úplně neobvyklé. Také Vás musím upozornit na to, že po dalším užití nějaké psychotropní látky, by se Vaše obtíže mohly i výrazně prohloubit, na to byste měla myslet a případné nápady s dalšími experimenty řádně zvážit. V Brně jsem Vám vyhledala tyto zařízení, která se specializují na uživatele nelegálních drog a obtížemi s nimi souvisejícími. Kontaktní centrum Drug Azyl Vídeňská 3 Brno tel : 543 249 343 gsm : 777-916 257 Libor Šimků provozní doba : PO až ČT 9.00 - 18.00 PA 9.00 - 15.00 Ambulantní program ( primární a sekundární prevence, poradenství, telefonická krizová intervrvence ) Sládkova 45 Brno tel : 548 526 802 PhDr. Skácelová Lenka AT ambulance Jihlavská 20 Brno tel : 532 232 078 MUDr. Lucie Pilařová tel : 532 232 051 MUDr. Zuzana Hogenbuchová AT ambulance ( poradenství při obtížích s alkoholem, drogami a gemblerství, psychoterapie - individuální, skupinová, párová ) Křenová 62 A Brno tel : 541 247 233 mob : 603-487 867 Bc. veronika Šuráňová P.S. je lepší si samozřejmě předem zavolat, aby o Vás pracovník věděl a měl na Vás i dostatek času. Tak přeji hodně štěstí, mějte se hezky. Kdyby jste potřebovala, klidně opět napište. M.K.