dotaz 262101
frenk
Dobrý den, prosím o zodpovězení dotazu 262101. Zajímalo by mě, pokud postupně snížím dávky Tramabene, s následným úplným vysazením, zda nemám požádat obvodní lékařku o nasazení přechodného léku, k potlačení bolesti páteře, které jsou neustále intenzivní. Měly by to být hlavně analgetika, na kterých nevzniká závislost. Děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, omlouváme se vám za prodlevu s odpovědí na váš předchozí dotaz. Vzhledem k jeho zaměření je třeba, aby vám jej zodpověděl lékař. Bohužel, kolega MUDr. Minařík, který na této poradně odpovídá, je momentálně pracovně hodně vytížen, takže bych vás poprosila o trpělivost. Asi bych na vašem místě využila možnost konzultovat vaše obavy ze závislosti a problém vysazení Tramabene + eventuákní změnu medikace s vaší ošetřující lékařkou, která navíc zná váš celkový zdravotní stav a bude schopna zvážit všechny aspekty vašeho problému. Přeji hodně štěstí a ať je brzy lépe.