marihuana
majda
Dobrý den,potřebovala bych poradit co dělat v případě že jsme u 15 letého synovce našly marihuanu.Víme že jí dostal od dospělého závislého člověka a měl jí prodávat.Prosím jaký další postup bychom měly podstoupit.Děkuji

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den, v první řadě bych rád ocenil, že se na nás obracíte a nepropadáte panice. I když to samozřejmě může být závažný problém, může se také jednat o jednorázový "zkrat". Doporučoval bych Vám si o tom se synovcem otevřeně promluvit, to, jak mu to podáte, záleží na tom, jaký vztah spolu máte. Pokud si nebudete jistá, jak to "nakousnout", popřípadě Vám rozhovor s ním přinese spíše další otázky, než odpovědi, konzultujte to s odborníkem. Můžete buď opět tady, nebo můžete kontaktovat jiné zařízení. Bohužel nevím, odkud jste, ale můžete se obrátit na jakékoliv Kontaktní centrum, nebo specializovanou poradnu. Pokud jste z Prahy nebo i pro telefonickou konzultaci, nabízím Vám Poradnu pro rodiče SANANIM na adrese: Café Therapy, Školská 30 110 00 Praha 1 Telefon: +420 739 268 527, +420 284 824 234