Dodatek k původnímu dotazu.
Looootroop
Jsem z Prahy 9,Subotex chci užívat pouze pro svou potřebu,abych byl schopen zvládat normální chod života.Zkoušel jsem sám přestat,však má vůle není tak silná a každou noc mě provázejí bolesti celého těla,postihnuté mnohými úrazy z minulosti,dokonce i náročnou operaci,která mě nasměrovala k Heroinu,za účelem potlačit zdravotní potíže a zároveň držet vše v tajnosti před zaměsnavatelem,u kterýho jsem měl působit ,jako záložný řidič.Měl jsem obavy,abych nepřišel o ŘP.Poté záminka obrátila vše naruby a já si ulítával na věci,která mi dávala pozitiva a starosti šli stranou.Přišel jsem o finanční příjem a z nedostatku peněz byla pro mne vhodná volba Subotex,který je levnější a má dlouhodobý stav.Užívám ho nitrožilně s tím,že jakmile budu mít štěstí a bude i předepsán recept,začnu ho konzumovat ústy.Je to proto,že ústní formou je větší dávkování,což leze hodně do financí.Až budu mít vše potřebné,věřím,že bude pro mne snažší přestat legální cestou,než-li se plácat v ulicích a schánět onu věc na černém trhu.Mám práci z domova,tak nemusím komunikovat s veřejností a zbytečně upoutávat na mou osobu pornost okolí.Známý mi doporučil MuDr.Sýkoru,působící na Andělu.Co Vy na to?Děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den, je fajn, že jste se rozhodl pro subutex získávaný legální cestou. Nejen že to znamená finanční úsporu, ale je samozřejmě větší šance, že se vám s odbornou podporou podaří dávky vysnižovat a při orálním užívání výrazně omezujete i zdravotní rizika spojená s injekční aplikací. Posílám vám kontakty na pražská zařízení, kde byste se mohl na substituční léčbě dohodnout. Je dobré si tam však nejdříve zavolat a zjistit, zda mají aktuálně volno a berou nové klienty. Samozřejmě, pokud máte od známého doporučení na MUDr. Sýkoru, můžete se obrátit i na něj. Přeji hodně štěstí. Centrum ambulantní detoxifikace a substituce CADAS Substituční léčba-Subutex SANANIM, o.s. Spálená 12, Praha 1, 110 00 telefon: 222 924 245 fax: 266 315 306 MUDr. Jakub MInařík http://www.sananim.cz Všeobecná fakultní nemocnice, oddělení pro léčbu závislostí Substituční léčba-Subutex Apolinářská 4, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 207 MUDr. Zdeněk Veselý http://www.vfn.cz; www.abstinence.cz Psychiatrická léčebna Substituční léčba-Subutex Ústavní 91, Praha 8, 181 02 tel: 284016111 MUDr. Otilie Bartáková Psychiatrická léčebna Substituční léčba-Subutex Ústavní 91, Praha 8, 181 02 telefon: 284 016 141 fax: 284 016 595 Mgr. Jan Pomykacz http://www.plbohnice.cz Praha 5, Fakultní nemocnice Motol Substituční léčba-Subutex V Úvalu 84, Praha 5 telefon: 224 436 901 prim. MUDr. Jiřina Hobstová, CSc. http://www.fnmotol.cz Psychiatrická ambulance Substituční léčba-Subutex Na Markvartce 8, Praha 6 MUDr. Jiří Syrovátka Poradna pro choroby jater pro Prahu a okolí + Substituční léčba-Subutex Vladimírova 10, Praha 4, 140 00 telefon: 234 091 142 MUDr. Vratislav Řehák http://www.hepatitis.cz Ordinace pro návykové choroby Pod Marjánkou 1906/12 Praha 6 Telefon: 233 351 603