Poděkování + dotaz
Jeanine
Dobrý den, chtěla bych vám poděkovat za rychlé odpovědi na mé dotazy. Již jsem navštívila Renarkon v Ostravě,ale tam mi spíš poradili,co se týče mne. Přítel by tam zřejmě nešel. Povídal mi o nějakém flashbacku,ale nevím co to znamená, taky říkal, že teď jak abstinuje,by byl rád, kdybych v něm probudila touhu-vzrušení. Myslíte že dlouhodobé užívání pervitinu může mít vliv na sex?-ztráta touhy?

Odpověděl:
Dobrý den, flashback znamená návrat stavu prožitého při intoxikaci drogou, přestože droga užita nebyla. Může se objevovat i po delší době abstinence. Dlouhodobé užívání pervitinu zpravidla chuť na sex nesnižuje, u mužů však někdy mohou nastat problémy s erekcí. V případě, že nyní váš přítel abstinuje, může ztráta zájmu o sexuální aktivity souviset s aktuálním vysazením pervitinu. Je fajn, že jste zašla do toho Renarkonu alespoň vy a můžete se někam v případě problémů obrátit o radu a podporu. Uvidíte, jak bude přítel dlouhodobě zvládat abstinenci a jak bude vypadat váš vztah a jeho chování k vám. Zatím přeji hodně štěstí.